22 września 2015

XIII

Black Elk Intro

"J.N"

Czy ja mogłabym się położyć u Twego boku?
poczuć bicie serca mocne jak moje
poczuć poświęcenie ciągnące nas po jeziorze wyrzeczeń 

czy ja mogłabym ujrzeć siebie w Twoich ustach?
owiniętą wiatrem
który tylko na dobre wody mnie zabierze

czy ja mogłabym umrzeć w Twoich oczach?
zwyczajnie zastygnąć 
zgubić się w błocie nienawiści do siebie i wszechświata
który połączył nas by za chwilę rozdzielić 
w cierpieniu na moich łzach
że smaku Twojego zapachu zapamiętać nie zdążyłam 
ani dźwięku Twoich ramion nie zaznałam tak długo
jak zegarmistrz w godzinie zagubiony
także ja w rozłące zatopiona
umieram wiedząc że nie spojrzysz już 
na mnie tymi samymi oczami
umieram u Twego boku
najdalej jak tylko życie wybrało 

~ Izabela Dąbrowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz